Pages

ASSALAMMUALAIKUM,,SELAMAT DATANG KE BLOG NUR AIN..BLOG NIE CITER TENTANG KISAH SUKA DUKA SAYA..KALAW DAH TGOK TU FOLLOW LAH,OK..TERIMA KASIH SEMUA...

stalk my blog

Hit Counter

Isnin, 1 September 2014

Bukan Aku Yg Dulu,,Tapi Aku Yg Sekarang~~

Assalamualaikum..

apa khabar semua..Dah lama rasa nya tak conteng-conteng blog nie,,Kat sini Ain nk cerita tentang kisah suka duka aku selama 1 bulan diri ni single..HAHHA~~mcam kelakar plak...Kenapa org tak percaya yang aku nie single,,klaw dah ckp single tu jngn la tnya byk kali..,kang tiba2 terbohong baru taw,,maaf gurau jew.... :) Bukan nk ckp yg aku nie cantik lah,,sebab kat dalam dunia tak ada wajah yang tak cantik kerana setiap ciptaan Allah semuanya cantik,,,so kita kenalah bersyukur..  :)

Sepanjang 1 bulan lebih,,aku rasa diri ini lebih gembira sebab apa sebab aku dah dapat melupakan mu wahai insan yg pernah hadir dlm hidup ini,,, Terima kasih Ya ALLAH,,aku bersyukur sgt sebab sepnjng nie aku tak pernah terjumpa dngn dye..memang perasaan rindu tu ada dlm hati ini,, tapi aku dpt atasi rindu tu,,walaupun kadang2 tu termasuk dlm mimpi aku ,,tapi nasib la dlm mimpi tu,,aku dah anggap dye hanya seorang kawan dan tak lebih dari tu~~..lagi satu,,aku dah block dye kat facebook,,,haha,,tu yg senang skit..xda lah aku rasa nk jelez jew kan..tu jew cara yg terbaik buat aku,,,, :) HAHHA..jahat skit jew.. :P

So sekarang nie,,aku bebas dan boleh berkawan dngn kawan yg aku suka,, tapi aku berkawan ada batas nya,,jaga pergaulan,, xdanya nk keluar2 nie..Rasa nk kenal ngn aku,,buat cara nak kenal,,aku tak suka kalaw main2 nie..paling benci bila cam tu~igt tu yew..Sejak beberapa bulan aku rasa nk sangat kenal ngn sorang jejaka nie,,aku rasa happy bila bercakap ngn dye tu,,tak dah la menyakitkan,,suka buat aku tersenyum,,aku haraplah dye tu masih single..hahhehehehe...> gatal gak ain nie<<..Buat masa nie,,aku nk kenal dye tu betul2 dlu,,kawan dulu,,Kawan aku pun ada cakap,,cik Ain kita hati dye dah mula2 berbunga bila kenal ngn someone nie..hehe,,mcam faham2 jew kan.. tq sebab faham aku kawan..:)

Kadang2 tu aku selalu tunggu dye wechat aku,,setiap kali dye chat mesti hati berbunga2.. haha.. nak gelak plak asenye..lawak la... :).. Janji buat aku happy kan..xpelah smpai sini aje dlu,,nanty aku citer lagi taw,,klau nk tahu sapa orang tu,,kalau dah betul sedia baru aku share taw..~~ buat masa ni biarlah ia menjadi rahsia kerajaan dlu..hahaha..Ok bye2,..Assalamualaikum,, :)


by Miss Ain~~~


Tiada ulasan:

Catat Ulasan